1 december.

Hej!

Inte blivit av att jag bloggat något förens nu även fast jag haft tid hela dagen. Inte gjort någonting. Typ.

Jag gick upp kl 13 för att jag tänkte de kunde vara bra om jag var uppe när lillebror kom i från skolan, men hans pappa var fortfarande hemma. Så jag la mig i ett bad, och sen tog jag på mig mjukis kläder, och satte mig framför tv:n där jag typ suttit hela tiden.
Är alltid mycket att titta på efter kl 14. Så jag brukar sitta fast klistrad framför tv:n på eftermiddagarna.

Mamma kom hem lite innan kl 21. Hon har ju varit på kryssning. Med sig hade hon godis till oss, och 3 cider och liiiite likör till mig.


Chattar med Bea just nu. Vi har pratat om lite allt möjligt. Vi åker ju ner till Skövde tillsammans på torsdag morgon.
Vi snackar lite shopping just nu, då vi ska gå på stan en sväng på onsdag. Jag vill färga håret, och hon vill göra slingor, så vi ska se vad vi kan hitta på stan :P
På torsdag ska vi iaf gå på sko shopping. De har ju Skopunkten i Skövde och jag äääälskar den butiken :D Hähä.
Jag behöver, (egentligen inte, vill mer ha) ett par stövletter som jag kan ha till mina nya jeans. Helst ett par svarta med lite högre klack.

Vi har även pratat om att gå ut både fredag och lördag. Lite lugnare på fredagen blir det isf. ^^ Har ju två outfites och jag kan inte bestämma mig för en ;) Haha.

Just det jag ringde upp min chef idag, och hon hade fått min timrapport och skrivit på den, så det är utbetalning den 4:e, så då lär jag ju få mina pengar. Tydligen var det många som inte fått sin lön då vikarieförmedlingen slarvat bort våra timrapporter =/ Tycker bara att vikarieförmedlingen är skit. Usch. Var så mycket bättre när samordnarna ringde själva.
Men men.

Borde kanske hoppa i säng om en stund så jag inte sover när mamma kommer hem i från jobbet i morgon ;)

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0