18 december - 6 dagar till julafton.

Godmorgon...typ.

Jag hade tänkt att jag skulle gå upp vid 10, men då var jag alldeles för trött. Så jag låg kvar en timme till. Sen ringde jag mamma för att höra när hon slutar, i fall jag kunde åka ner med henne till tågstationen, och det kunde jag :P Slipper jag stressa och så.
Jag kom inte i säng förens efter 01, hehe. Svårt att slita sig ibland när man har sällskap på msn ;)

Jag borde plocka ihop alla mina kläder, och sen hoppa in i duschen. Men jag har inte så brottom. Har typ 2 timmar på mig. Iofs så ska jag försöka fixa håret också, haha. Är ju så kort så jag vet inte om jag kan platta de där bak, men de måste ju gå tycker jag.

Blir nog inte så mycket mer uppdatering idag eftersom att farfar kommer.
Men ikväll kan jag nog uppdatera, med tanke på att jag nog inte går och lägger mig lika tidigt som de andra. ^^

Btw så är de precis en månad sen jag träffade farfar. Åkte ju hem den 18/11.

Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0