2 december.

Hej!

Gick upp kl. 11 idag då jag ska tvätta och lite sånt idag så jag kan packa allt i morgon. Måste ner på stan en sväng sen också, fast jag och Bea ska gå på stan i morgon :P
Men tvättmaskinen äter upp mina underkläder =/ Så måste ner och köpa det idag.

Igår var jag in och kollade om min nya lönespecifikation hade kommit in och det hade den. Får pengarna på torsdag och lite mer än jag trodde :D Skit bra.

Måste städa mitt rum idag, så Bea får plats i morgon, hähä. Knappt så jag själv kommer in ;) För av någon konstig anledning hamnar allt på golvet.

Nu ska jag gå ner och äta en vääldigt sen frukost eller lunch. Beror på vad som finns hemma.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0