2:a advent.

Hej!

Väckte Bea kl 11.45, och när hon kom upp så hoppade jag in i duschen, och klädde sen på mig. För vi skulle ju ner på stan. Så vi tog bussen 12.48. Så först var vi in på Gina Tricot, och sen på Euro Sko, men skorna Bea skulle köpa till sin mamma fanns inte i storlek, så vi drog vidare till Elins Esplanad (köpcenter). Först var vi in på Prima och åt pizza. Jag tog en Princessa ;)

Sen var vi in på Cubus och lite andra affärer och sen in på Maxi för att handla lite mat. Det blev även Ben & Jerry´s glass :D
Vi tog bussen hem runt 15.50.

Vi ska bara svulla i kväll :D Massa bra på tv:n som vi ska kika på.

I morgon åker jag tillbaka hem igen. Då blir det jobb, jobb och jobb. Börjar klockan 8 på tisdag. Men bättre att jobba än att sitta hemma och lata sig :P

Har inte så mycket att skriva så jag ska ge Bea internet sladden nu :P

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0