3:e advent.

Hej!

Halvligger i soffan och kikar på "Sanningens Ögonblick". Borde ha ringt min brors sambo då jag frågat om jag får sova hos dom i morgon, men jag orkar inte ta någon sen kvällsbuss hem till dom, så jag struntar i det. Kan vara skönt att sova ut på tisdag ist :)

Ska försöka lägga mig i tid ikväll, för jag vill läsa lite innan jag somnar :) Ska ju upp vid 6,20 så det hade varit bra om jag fick sova i mer än 5-6 timmar.

Farmor ringde innan och berättade att hon kanske inte kunde åka upp hit till Falun på torsdag, men att Farfar skulle åka ist, och han undrade om han fick sova hos oss isf, haha. Stackars farfar som trodde att han skulle få bo på gatan i 2 nätter. Men vi får se vem av dom det är som kommer.

Har inte så mycket mer att skriva, men uppdaterar väl i morgon kväll!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0