Dagen innan nyårsafton.

Hej.

Jag är sååå jävla trött, så jag tänkte strax hoppa i säng.

Mitt tåg var försenat typ 20 min, så var framme i Lund vid 20.50. Blev upphämtad av alla 3, så vi åkte direkt hem. Blev lite julklappsöppning. Jag fick 500 kr på Vero Moda (Har ju redan kikat ut en klänning där för 360 kr), och sen fick jag en burk/box där man kan ha lite små plock i, så jag tänkte lägga i smycken och sånt.
Har även fått nytt täcke, påslakan, örngott och lakan. Mitt alldeles egna. Svart med typ kinesiska tecken i guld :D

Rummet är lite trångt just nu, men jag orkade inte packa upp allt och lägga in i garderoben, så de får se ut så här tills jag orkar ta tag i oredan ;)
Lär ju ha lite kläder på mig i morgon, så blir väl att packa upp då. Katterna har iaf gått och nosat i väskorna, och Junior satte sig i väskan på alla kläderna också :P

Blir en lugn nyårsafton iaf. Min lillebrors kompis och hans mamma kommer iaf över :)

Antar att tjej gänget ska supa skallen av sig nu när Ida är 20 ;) Haha.!

Ska se ett avsnitt av Beverly Hills, sen ska jag krypa ner i sängen.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

tråkigt att du inte kan va med! Gott nytt år!

2008-12-31 @ 15:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0