Fredag.

Hej!

Kom inte i säng förens lite efter 00 inatt, och sen gick vi upp runt 09. Bea gick upp lite tidigare, för hon badade innan vi skulle iväg. Klädde på mig och åt frukost. sen gick vi till bussen kl. 10. Det snö regnade ute, så blev lite blöt, hehe. Hade ull jackan på mig. Och det är ingen luva på den, men hade på tröjan iaf.

Blev lite shopping. Jag köpte en vinröd tunika inne på Gina Tricot, och Bea köpte ett linne och en klänning, sen gick vi in på H&M, för jag behövde svarta strumpor, och Bea köpte två bh:ar.

Vid 11.30 tog vi bussen hem till Bea igen, då hon behövde plugga lite mer.
Så jag la mig på madrassen och kollade på film, medans hon pluggade, och sen tog hon bussen 13.40, till skolan.

Så jag sitter här ensam. Dock borde jag gå ifrån datan och göra lite nytta, haha.
Tänkte dra tillbaka soffan och ställa vardagsrums bordet på plats, då soffan står 1,5 meter i från tv:n för att vi ska bå bredbands sladden när vi sitter i soffan.
Sen tänkte jag plocka upp all reklam, och fylla mina stövlar med tidningspapper så de torkar fortare, och sen ska jag även duscha, och tänkte även ta mig en macka. Vi ska ju inte äta än på några timmar.

Nej, städa ihop lite var det!

Har några bilder att lägga in, men tar det senare om jag hinner/orkar!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0