Jordbävning...

Läste att det varit jordbävning i Skåne :O

Här kan ni läsa artikeln.

Måste se om jag får tag på pappa och mina andra släktingar där nere sen.

Blev inget mer skrivet igår. Låg i soffan och tittade på tv och film hela kvällen, så orkade inte uppdatera.

Gick upp 11.40, för jag var så jäkla trött. Tänkte gå upp tidigare för jag skulle ringa ett samtal, men jag hann även fast jag gick upp 11.40, men de hade ingen telefon tid idag, så jag får ringa i morgon igen.

Min bror och hans sambo kommer om typ en timme. Det var på köpcenter när jag pratade med dom. Antar att de handlade lite julklappar om dom inte är klara.
Själv har jag inte ens börjat än. Hatar att köpa julklappar, haha. Roligare att få ;) Ska ut den 23:e och shoppa lite grann. Har redan färdigt till pappa & hans fru, farmor & farfar. Så det är lite kvar.
Kan ni inte ge mig lite tips på vad ni har köpt? Jag vet att det är lite folk som läser, och det går ganska fort att skriva en liten kommentar!

Ska gå ner och se om jag kan hitta mig något att äta.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0