JULAFTON ÄR HÄÄÄÄR.

Hej!

Jag var riktigt trött idag, men vaknade först runt 8-8.30 av att mammas sambo och min syster skriker på varandra, sen somnade jag om och hörde att mamma var hemma vid 10, hon skulle inte slutat förens 12, men gick upp en sväng och sen gick jag och la mig och vaknade 11.30, så då hoppade jag in i duschen för att göra mig klar.

Väntar på att mamma, syrran, bror och hans sambo ska komma hit nu. Mamma var tvungen att hämta syrran på jobbet och lämna mormor och morfars bil på flygplatsen i Borlänge, då de kommer hem ifrån Gran Canaria idag :)

Men så fort mamma och de andra kommer så ska jag gå ner och vara social. Ska kika runt på lite bloggar så länge.



Men ni får ha en bra julafton!

GOD JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0