Julafton i morgon? :O

Hej!

Varit fullt upp idag. Inte varit hemma många timmar.

Gick iaf upp lite efter kl 10, ist för 09. Var sjukt trött. Duschade och slängde i mig en banan och en celmentin innan jag drog till bussen.
Mötte upp Linn på jobbet. Hon skulle byta om och så innan vi gick. Passade på att nalla lite godis i från vår godiskorg på jobbet ;) Hähä.

Sen gick vi ner på stan och kikade runt. När vi gått runt en stund så gick vi och åt pizza buffé på American Take Away. Såå jävla gott. Sen fick vi krafter och kunde fortsätta julklappsletandet. Köpte julklapp åt min syrra och kaninerna. Jag gjorde som Christoffer och shoppade en julklapp till mig också ;)

Efter ca 4 timmar var vi redo för att åka hem.

Hann vara hemma någon timme och sen drog jag och mamma till Borlänge. Skulle leta upp ett Nintendo Wii, men de är nästan slut i hela Dalarna. Hittade iaf ett begagnat inne på GameStop. Sen skulle vi leta upp Tiger Woods 09, till Wii, men det var slut sålt på varenda affär. Vi var in på Game, GameStop, Onoff, Elgiganten, Maxi och CityGross.

Alla julklappar är nu färdig köpta och ligger under grannen. Det är ju för sjutton JULAFTON I MORGON. Ni ska få se kort sen, för det är inte lite paket.

Mamma sa: "Ska vi inte öppna julklapparna idag istället?"
Hahah, vi får hålla oss till i morgon.
Jag vet iaf en sak som jag ska få. Det är för stort för att slå in, (egentligen inte, men det går så mycket julpapper då), och jag behöver ha de när jag åker till Skåne.

Tänker nog ta mig lite sovmorgon i morgon trots att det är julafton. Kommer ingen före 13.30 till oss, så det är lugnt.

Mamma gav aldrig kaninerna mat i morse, och jag hann inte innan jag gick till bussen. (Visste inte om de fått mat eller inte). Sen när jag kom hem i från stan så sa mamma att de inte fått någon mat. Så de var hungriga, och slängde i sig maten när jag gett dom.

Tror jag ska slå mig ner i soffan och kika på "American Beauty" eller så väntar jag tills 00 då en film med Julia Roberts börjar!

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0