Lördag.

Hej!

Tog mig upp vid 9.45 och hoppade direkt in i duschen, sen hann jag kasta i mig liite frukost innan vi skulle lämna farfar på tågstationen, och när vi gjort det så sprang jag in på Gina Tricot och mamma åkte och lämnade filmerna.
Glömde ju att de skulle stämpla mitt kort igår, så gjorde det idag, så det blev fullt. :D Fick 150 kr att handla för. Blev bland annat en halsduk.

Sen hade mamma lust att åka till Borlänge, så då gjorde vi det. Vi hämtade upp Carin också. De två köpte lite julklappar, men jag kan ju inte börja förens på tisdag.

Sen låg jag i soffan och kikade på lite program jag spelat in som Laguna Beach och Brooke Knows Best.

Om en stund måste jag gå ner och äta något. Ska med bussen till stan 17.45, och sen med bussen i från stan 18.15. Hoppas jag hinner med den bussen bara.

Har inte så mycket att skriva. Kanske kommer en uppdatering i kväll om jag inte är allt för trött.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0