Måndag.

Hej!

Det var inge vidare att gå upp i morse. Är alltid så när jag ska jobba. Kom iaf upp till slut och fick både på mig kläder och i mig frukost. 07.10 skjutsade mamma mig till jobbet.

Fick ett bra schema idag. Inga super jobbiga saker. Dusch och lite handling. Dock har jag gått så mycket så jag fick sjukt ont i fötterna, och i ryggen =/  Men hade redan lite ont i ryggen när jag gick upp i morse.
Hade tänkt att jag skulle åka med bussen 15.45 hem, men kl 15.20 kom jag på att jag låst in min nyckel i skåpet. Jävla helvete. Fyfan vad arg jag var. Hade handling och så på eftermiddagen så orkade inte släpa på min väska, och när jag låst upp skåpet så måste jag lagt i nyckeln i väskan, för jag kopplade nog inte ihop att jag inte skulle ha väskan med mig. Hade ingen extra nyckel till låset heller.

Fick ringa runt till lite killar på Kopparstaden och fick sen tag på en kille som kunde komma och försöka knippsa av låset. Men han hade inte tillräckligt bra verktyg. Så det gick inte. I morgon kunde han få tag på en bultsax så bestämde tid då vi skulle mötas i morgon.

Men sen ringde min mamma min morbror och han hade en bultsax. Så vi åkte och hämtade den, och sen drog vi ner på stan för att fortsätta julklapps shoppingen, men vi drog till Borlänge efter en stund. Hittade inget till min syster, så vi gick till Mc Donalds, och åt mat, och sen vidare till City Gross för att handla hem lite julmat och så.

Vi fick iaf upp mitt lås, så nu har jag alla mina saker igen. Så lär ringa den där killen i morgon, och säga att han inte behöver komma.

Ska ta bussen ner på stan 10.15, för jag ska göra en sak, och sen kl 11.30 så ska jag möta upp Linn på jobbet :) Inte umgåts med henne på huuur länge som helst. Vi ska gå en vända på stan!

Nu ska jag börja titta på en film som jag blivit tipsad om. Nyckeln till frihet tror jag den heter.

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

Jobbigt att behöva ringa runt så mycket, men det löste sig tillslut ju.



Ska du på semester till Turkiet, eller ska du jobba där? Vart ska du någonstans?

Jag ska nämligen ner och jobba i Side igen, har gjort det 2007 också.



Kramar Louise

2008-12-23 @ 01:50:18
URL: http://louisesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0