Måndag 29 dec.

Charlotte:
"Åh va kul med en egen lägenhet! Måste bara få komma och hälsa på! Syns vid Idas place ikväll:)"

Svar: Jag kommer ju inte flytta till egen lägenhet nu. Jag drömde bara lite ;) Haha. Nej, men det är så jag vill att det ska se ut när jag flyttar till eget. Och då får du hemskt gärna komma och hälsa på.


Jag känner mig fortf stressad. Men vet inte riktigt vad jag ska göra, haha. Eller egentligen vet jag det. Ska ned på stan om en timme, sen gå in och busa lite med grannbarnen, packa lite mer i resväskorna, och sen runt 19 ska jag befinna mig i Vika. Men jag känner mig stressad ändå. Rummet ser ut som ett helvete, men förhoppningsvis får jag lite mer ordning på det i morgon.
Hm, känns som jag upprepar mig hela tiden.

Tror jag ska gå ner och dra på mig ett par jeans, kan inte gå på stan i mjukisar ;) Sen starta en tvättmaskin, så jag kan packa resten i morgon bitti.

Nej, nu ska jag röra på mig!

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

haha jaha! Ska du bo hos din pappa? Självklart att jag vill komma och hälsa på:) Måste få höra dej prata skånska någon gång!

2008-12-29 @ 16:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0