Onsdag.

Hej!

Tänkte gå upp lite innan kl 11 idag, men somnade om och vaknade kl 11.30 istället, hehe. Riktigt skönt.

Hoppade in i duschen, och åt sen frukost. Blev en del sms:ande också, hähä. Så det tog en timme att duscha + äta frukost. Men det gör inget.
Gick in till grannen 12.45, för att passa bråkstakarna en stund. 4-åringen hade ingen större lust att lyssna på mig, men 2-åringen brukar göra det iaf.
Grabbarna bråkade självklart lite också. :P Inget ovanligt. Blev lite skrik men det gick snabbt över igen.

Pratade lite med deras mamma innan jag gick hem. Fick även låna en resväska utav dom, så nu slipper jag köpa en ny. Har ju redan en röd stoor, men den räcker inte :P Men nu lär jag få plats med allt iaf. Frågan är ju bara hur jag ska komma på och av tågen ;) Haha. Men de löser sig nog. Finns säkert något vänlig själ där ute.

Annars idag har det inte hänt så mycket. Bara varit till affären en snabbis, då jag behövde mat till i morgon, och sen kom vi på att vi kan baka lussebullar i kväll, så jag ska bege mig ner och se om jag ska hjälpa till :)

Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0