Onsdag.

Hej!

Vi somnade inte förens efter 04 i morse, hehe.
Sen gick jag upp lite efter 11 idag då jag skulle hoppa in i duschen och så.

Vi tog bussen ner på stan 12.45. Började inne på Gina Tricot då de alltid tar lite tid där inne, hehe. Jag köpte en klänning + underkläder och Bea köpte en klänning och en t-shirt.


(Min klänning)


(Var tvungen att köpa ett par trosor också så jag gick en stämpel i mitt kort)


(Beas klänning)


(Beas t-shirt)

Var även in på H&M och handlade lite smått och gott:



Hårspray, IsaDora mascara, borste och bh med avtagbara band, som jag ska ha under min tub klänning.

Tror inte jag köpte något mer. Eller jo fler par trosor på Åhlens, men de åkte rätt in i tvätten, hehe.

Sen har vi fikat på Åhlens också. Kladdkaka med grädde. Mums.
Madde jobbade där idag också. ^^

Vi hann även med att gå bort till tågstationen och hämta ut Beas tågbiljett till i morgon.

Jag är trött i benen efter all shopping. Blir bara massa tv-tittande idag tror jag. Plus att vi lär lägga os lite tidigare än i morse, hehe.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0