Pregnant man.

Hej!

Sitter och kollar på en dokumentär på kanal 5 som heter "Pregnant man". Väldigt intressant faktiskt.
Men de började inte förens 21.20, för de var tydligen något teknisk problem förut.

Just det, jag skulle ju visa bilder. Jag har nämnligen varit och klippt mig. Jag är riktigt nöjd, men det blir jag alltid. Alla frisörer var utklädda till änglar så när jag satte mig i stolen så sa min frisör: "Valkommen till himmelriket". Haha.

Så hår såg jag ut i början på juni:



I mitten på augusti:



I början på oktober:



Igår:



Och idag :D



Nu ska jag fortsätta att titta på dokumentären.

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

Åh du blev jättesnygg i håret ju!!



Kramar Louise

2008-12-18 @ 16:28:54
URL: http://louisesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0