See yah!

Hej!

Sitter och tittar lite på Grey´s Anathomy, och chattar. Bl. a. med min kusins flickvän. (bor i skåne)

Har inte gjort så mycket sen jag sist skrev. Bara varit upp på maxi för att handla något att äta på tåget i morgon, sen har jag packat också. Bara lite smått som ska i.

Lär nog inte bli så mycket uppdatering när jag är i Skövde, men det får ni stå ut med ;)
Kommer förhoppningsvis en massa bilder nästa vecka när jag kommit hem. Ska försöka ta massa bilder, haha. Men vi får se hur det går med de.

Vi har hyrt Björn Gustafssons dvd, så vi ska kika klart på den strax :D Hehe, han är så jäkla rolig.

Nej, men ni får ha det bra, för det kommer jag ha ;)

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Här ligger snön så vackert så, me like!



Åh, Grey's Anatomy. Me LOVE!

2008-12-03 @ 23:30:47
URL: http://kjerstinoffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0