Söndag.

Hej!


Somnade inte förens efter 03.30, och sen ringde pappa 10.40, så efter de kunde jag inte somna om. Pappa undrade om han kunde sätta in pengar på mitt konto, och sen om jag kunde ta ut dom och lägga i varsitt kuvert till min syster och storebror.
Jag gick upp en sväng, och sen startade jag datan och kikade lite på Svensson, Svensson. Sen efter 12 så gick jag upp. Hoppade in i duschen, och sen kokade jag gröt, och vid 14.45 tog jag bussen till stan.

Tänkte kika lite på julklappar, men hittade inte så mycket.
Var även in på den nya skobutiken Deichmann. Hittade ett par skor för 149 kr :D Kan visa bild i morgon, för nu orkar jag inte lägga över bilderna på datan.

Tog sen bussen till mammas jobb, och sen åkte vi till Borlänge och hämtade syrran på jobbet.

Annars har jag inte gjort så mycket.
Har köpt mina 2 första julklappar :D Hahah. En bra början.

Ska fortsätta se på Heartbreak hotel. Hähä.

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0