Söndag.

Hej!

Gårdagen var väldigt lyckad. Kom hem till Madde runt 18.30, så vi satt och pratade fram tills kl 20 då det var Dansbandskampen, och sen pratade vi ännu mer, och lite efter 23 gick jag och Bea ner på Etage :)

I kön så sa jag till Bea: "Det är fan 2 månader sen vi jag var här", och bakom mig i kön kommer det en ganska snygg kille som hört vad jag sa och frågade varför det var så längesen och massa sånt. Hähä ;)
Träffade på honom lite under kvällen, och en gång tittade han på mig som om han höll på att tappa ögonen, haha.

Det var sjukt mycket folk, och alla trängdes på dansgolvet så man höll på att bli knäpp. Låg en jävla massa glas på golven också. Störande att ha det under fötterna :P

Sen tog vi iaf bussen 02.15 hem. Vi hann inte bädda på Bea innan vi åkte så hon fick göra de när vi kom hem på natten ;) Haha.  Jag passade på att borsta tänderna och stänga av datan.

Sen slocknade vi och jag vaknade 9.30, men somnade om i 2 timmar till innan det var dags att gå upp. Hoppade in i duschen för att jag såg förjävlig ut i håret, och sen åt vi frukost innan jag skulle vara barnvakt, och Bea åka hem.

Vi var först inne hos pojkarna men sen ville Felix gå in till mig, men då sa jag att han får ringa min mamma, så han pratade med henne i min mobil, men jag hade på högtalare. Sen gick vi in dit, och sen när deras föräldrar kom hem så ville Fabbe följa med dom hem, men Felix stannade kvar och spelade dataspel ;)

Jag och mamma har varit en sväng till Borlänge, men jag fick så jävla ont i foten, sen jag ramlade i fredags, så var tvungen att åka in på apoteket och köpa nån grej som det bara var att dra på, så nu hoppas jag på att de blir lite bättre till  imorgon, eftersom att jag ska jobba då.

Mamma kommer snart med mat, så jag ska ta mig neråt!

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Haha jag kom in på Harrys! nejdå! Ska ni ut i helgen??

2008-12-18 @ 15:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0