Stress.

Hej!

Sorry för den otroligt dålig uppdateringen. Men jag har verkligen fullt upp just nu.

Packar ihop de mesta i rummet, plus att jag ska packa ner allt jag ska ha med mig till Skåne, och även städa rummet, som typ dammsuga och så.

Vi drog iväg till valbo lite inna kl 14. Syrran och mamma skulle shoppa lite på Ikea, och sen åkte vi inte därifrån förens 16.50, så de tog 50 min hem.
Sen åkte vi iväg för att handla hem lite mat, och sen äta. Sen har jag hållt på att tvätta och packa kläder, även skrivit upp alla min köksgrejer m.m. som jag ska ha när jag flyttar till egen lägenhet. Mitt kök ska gå i rosa, badrummet i lila och vardagsrummet i svart ;) Hähä.

I morgon ska jag låna grannbarnen en stun vid 11, sen fortsätta packa och städa rummet, och vid 19 ska jag vara hemma hos Ida som fyller 20 år i dag den 28 december.
 
Kommer väl hem någon gång på natten ;) Sen upp tidigt på tisdagen, och då ska ALLT vara färdig packat. 13.26 går mitt tåg mot Skåne.

Har pratat lite med lillebror i skåne idag. Han hade en del att berätta om spelet The Sims 2 ;) Pratade med pappa också för att höra om jag behöver ha vinterskor med mig och så. Just det, lillebror berättade även att det v ar ändrade planer på nyårsafton. Men det blir nog super!

Ska ju ner på stan en snabbis i morgon också. Fattar inte hur jag ska hinna allt. STRESSAD!

Hinner jag inte skriva några rader i morgon, så hörs vi antingen på tisdag f.m. eller när jag är framme i Skåne :)

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Åh va kul med en egen lägenhet! Måste bara få komma och hälsa på! Syns vid Idas place ikväll:)

2008-12-29 @ 11:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0