Thursday.

Hej!

Det var såå jobbigt att gå upp i morse. Men jag får skylla mig själv när jag sitter uppe tills kl 00, när klockan ringer 6 timmar senare.
Kom upp 6.30, men fick ju skjuts så vi åkte när jag var klar.

Var på jobbet redan 7.15, haha. Ganska tomt. Men det var en tjej som hade börjat kl 07, så hon hade låst upp och så iaf. När jag kollade mitt schema så såg jag att jag skulle vara hos en tant från 07.56-10.32. Både städ och tvätt. Jag har lyckats hålla mig i från att tvätta heela sommaren och hösten, fram tills nu. Eller jag har tvättat en gång innan, men hängde bara tvätten då. Och jag fattar mig inte på de gamla tvättmaskinerna, så fick ringa mamma ;) Haha. Jag fick igång den, och tvätten blev både ren och torr sen.
Innan jag skulle gå till den tanten på lunchen ringde larmet och berättade att de varit och plockat upp henne i från golvet. Hon hade ramlat. Allt hade gått bra iaf, som tur var.

När jag hade ett besök kvar så bytte jag om (tog av mig jobb tröjan), och lämnade alla nycklar och lite så, och gick sen bort till den tanten, och när jag var klar där så var det bara att gå direkt till bussen ;) Hann med 15.45.

Är helt slut i hela kroppen och huvudet när jag jobbat. Jobbar dock bara till 15 i morgon. Skönt. Men börjar 8, fast tänkte försöka vara på jobbet till 7.30, för de serveras lucia fika i vår matsal :D Hähä.

Blir antagligen en sväng till Valbo i morgon, då min syster ska se Darin, och efter det ska hon vidare till Göteborg. De ska på Bingolotto på söndag, för Darin är med där.

Blir nog utgång på lördag tror jag ;) Min sista i Falun på ett bra tag skulle jag kunna tro. Träffa lite folk och så :)

Nu ska jag kika vidare på "90210". Jag får aaaaldrig nog ;)

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0