Tillbaka hos Bea.

Hej!

Vi kom hem till Bea runt 02.30. Är inte spec trött just nu, så jag passar på att låna internet när Bea ligger i badet. Hon badade även kl 05 i morse :O Men de var för att hon inte kunde somna när vi kom natten till igår.

Det blev en lyckad kväll även idag. Köpte inte så mycket dricka heller, så antar att man inte lär bli spec bakis i morgon. :)
I morgon ska vi ner på stan en sväng igen, då vi ska köpa ett par skor åt Beas mamma, som inte fanns i Borlänge.
Ska packa lite i morgon också, eftersom att jag åker tillbaka till Falun på måndag. Då är det även bara 3 veckor tills ag åker ner till Skåne :)

Ska jobba tisdag, torsdag och fredag nu till veckan. Bara långa dagar, men det ska nog gå bra. Pengar iaf ;) Hehe.

När vi gjorde oss i ordning idag så tog jag lite kort och så när jag var klar, men nu när jag skulle lägga över dom på datan, så fanns de inte kvar på minneskortet :( Någon som vet om man kan få fram dom igen?

Nu ska jag krypa ner i sängen. Eller jag sover ju på en madrass på golvet ;)

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0