Tisdag.

Hej!

Gick upp 6.25 i morse. Men jag var riktigt trött, så det var ingen hitt. Fick på mig lite kläder, fixade håret och hann till och med äta frukost, och packa ner lite saker jag skulle ha med mig.

Bussen gick 7.15, eller några minuter senare, eftersom att jag inte går på på den första hållplatsen. Kom till jobbet 7.40.
Kollade schema och så innan jag gick ner i källaren för att sätta på mig en jobb tröja.

Fick ett ganska bra schema. Var klar ca 45 min innan det var lunch, så då satt jag inne på "kontoret" och höll på att somna, haha. Men sen kom de lite folk, så då var jag tvungen till att vakna till.
Eftermiddagen gick också väldigt fort. Gick till en tant som skaffat katt för 3 veckor sen. Men katten är 7 år. Den har bara hamnat på fel ställen och så, där hon inte trivts. Men nu borde Siri få det bra.

Hann med bussen hem 16.00, för jag gick några minuter tidigare från jobbet. Men kvällspersonalen hade redan kommit så det gjorde inget.

Vid 16.50 ringde grannen och frågade om jag kunde komma in och passa barnen i 10 min, då hon var tvungen att springa ner till dagis och hämta en sak de glömt.
Pojkarna var trötta, och lite småsura. Men jag lite med Fabbe, och han har blivit så duktig på att prata nu. :)

Sen gick jag hem och fixade lite mat, och sen har jag kikar på Ugly Betty och Desperate Housewives. Ska snart se ett DH avsnitt som kom ut i USA igår.

Är ledig i morgon, men kan inte sova bort hela dagen, då jag nog ska passa pojkarna mellan 12.40-ca. 14.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0