Titanic.

Hej!

Vid 13.40, så dök både mormor och morfar och min bror och hans sambo upp, så vi fikade lite och så.
Sen gick jag, syrran, min bror och hans sambo Carin ut för att vi skulle ta lite vinter bilder till en sak. Bilderna blev dåliga, och jag orkade inte gå ut och ta nya för de var så jäkla kallt. Men då blev min bror och Carin skit sura, så nu blir det antagligen inget av med den julklappen.
Skitsamma, jag kan hitta på något annat till pappa och hans fru + farmor och farfar. Men de får försöka få ner sina julklappar till dom hur de vill, för jag tar inte med dom.

Min lillebror Emil i från Skåne ringde 15.40 och berättade lite om jordskalvet. Han hade inte märkt något, inte pappa heller som var på väg hem i från jobbet, men pappas fru Camilla märket av det. Men det var ingen fara eller så :)
Farfar hade dock kännt det. Han trodde huset skulle falla isär, och han trodde att fönstren på uterummet skulle gå sönder, men det gjorde dom som tur var inte.

Har mest bara tittat på tv ikväll, därav ingen uppdatering.
Men nu är det Titanic. Har sett den en gång förut, men den är så jäkla sorglig, så jag vill nästan inte sen den :P
Ska iaf se den sista stunden som är kvar, och sen gå och sova :)

Kan ni gissa vad jag ska göra i morgon? :D

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Första halva delen utav filmen kan jag se, men sen blir det för sorgligt!

Fattar inte att man kan gråta till en film:(

2008-12-18 @ 15:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0