Torsdag.

Hej!

Vi hade jätte svårt för att somna i natt, och när vi väl somnat så kändes det som att alarmet på mobilen ringde.
Vi kom iaf upp 04.50 och sen åkte vi en timme senare.

Vårat X2000 stog redan inne när vi kom så det var bara att hoppa på. Tågresean gick bra, och det gick även ganska fort.
Var framme i Skövde 11.15, så då gick vi först och låste in lite väskor, och sen ner på stan för att köpa lite saker åt Beas syster. Sen tillbaka till stationen för att köpa busskort åt mig och hämta väskorna.
Sen tog vi bussen hem till Bea, bytte om och lämnade väskorna, och sen åkte vi hem till Beas syster + barn. Vi fikade lite, men stannade inte så länge, för sen åkte vi ner på stan. Kollade på lite skor, sen åkte vi till ett köpcenter. Vi shoppade ett par varsina stövletter på Skopunkten. Och sen kikade vi på lite andra affärer och Gina Tricot. Köpte dock inget där.

Innan vi skulle åka hem så var vi in på Maxi och handlade lite mat. Och tog bussen hem till Bea igen.

Bea skulle plugga lite så jag la mig och kikade på One Tree Hill, och sen lyssnade jag på musik och slumrade en stund. Sen tog jag mig upp och hjälpte till med maten, sen satt vi framför tv:n och åt.

Vi har även hunnit med att färga mitt hår. Valde färgen guldbrun, men det blev nog mest mörk brunt, men det blev bra :)

Vi lär nog inte sitta uppe allt för länge idag, för vi ska ner på stan i morgon innan Bea ska iväg och göra omtenta.
Vi ska iaf gå ner till pizzerian när hon kommer hem, och äta där för vi ska feeestaaa i morgon :D Och på lördag ;)

Just det, vi gick ju förbi "Ensam mamma söker"-Johannas frisör salong idag, men vi såg inte henne.

Skriver mer i morgon när Bea är i skolan!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0