Torsdag.

Oj, det verkar som att mina läsare väntat på ett inlägg, haha.
Men skrev ju att det skulle bli dålig uppdatering här eftersom att min farfar är här nu. Så vill ju inte sitta framför datan då. Känns lite elakt.

Har inte gjort så mycket idag. Bara varit social. Pratat och så. Min bror och hans sambo Carin kom vid 18.30, då de inte träffat farfar på ett tag.
Sen ringde lillebror Emil i från skåne, och berättade lite om vad som hänt i skolan. Gulligt, hehe. Sen fick han prata med farfar och då blev han väldigt chockad, haha. Han visste inte att farfar skulle vara här nu. Pratade med Camilla också, för jag visste inte riktigt vad Emil ska få i julklapp. Men nu vet jag! Shopping på tisdag.

I morgon ska jag försöka gå upp senast 10.30. Jag och farfar ska åka till Borlänge kl 12. Gå runt där en stund och lite så :) Sen vid 16.20 ska vi skjutsa lillebror på träning. Ska försöka hinna åka inom Madde då jag behöver hämta en sak ;)
Sen bestämde vi att vi ska äta pizza till kvällen, så slipper vi laga mat, haha.

Åh, på lördag är vi tjejer (vi som umgicks på högstadiet) hembjudna till en tjej som heter Maria på lite julmys. :) Kommer bli härligt att träffa gänget en sista gång innan jag åker :) Otroligt goa är dom allihopa.

Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0