Update.

Charlotte om Måndag 29 dec.:
haha jaha! Ska du bo hos din pappa? Självklart att jag vill komma och hälsa på:) Måste få höra dej prata skånska någon gång!

Svar: Japp, jag ska bo hemma hos honom så länge. Haha, du kommer aldrig få höra mig prata skånska ;) Men det ska bli spännande att se om jag kommer börja prata skånska med släkten efter ett par veckor.


Är nästan klar med packningen, bara lite grann som ska i, imorgon.
Och mitt rum ser ut som ett lager. Massa kartonger. Lär gå upp tidigt i morgon, för att hinna klart med allt och så. Stänga igen väskorna, och se så jag fått med de jag ska.

Väntar på att Marie ska höra av sig. Hon slutar jobba kl 18, så hon skulle väl dra direkt hem, och så sen ska vi ta bussen till Vika runt 18.30.
Sista kvällen i Falun på ett tag spenderas med tjejerna, och det kommer bli myspys :)

Nu ska jag gå och plocka ihop det jag ska ha med mig dit.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0