Update thurs.

Gaah, jag som hade tänkt vara duktig och gå och lägga mig och försöka somna innan kl 23 :P Men det sket sig ;) Varför ska allt folk logga in när jag ska sova? Haha. Aja, får sova ut på lördag ist. Måste ju vara pigg på lördag kväll, hähä.
Kanske tar på mig mina jeans och de nya stövletterna då? Fast jag lär väl säkert hinna ändra mig 100 ggr. Är ju bara fredag i morgon.

Sitter och lyssnar lite på Britney Spears nya skiva. Har dock lyssnat på långt i från alla låtar. Men jag gillar "Out from under" och självklart "Womanizer".

Har fastnat för Leona Lewis - Forgive me, också.

Jag minns egentligen inte vad jag skulle skriva, kanske bäst att sluta så de inte blir en massa svammel som ingen vill läsa ;)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0