Update.

Hej!

Har precis pratat färdigt i telefon. Min lillebror Emil i från Skåne ringde. Han berättade att han skulle byta klass efter jul/nyår. Han är tydligen så duktig så han får börja i 3B redan då, istället för i höst :) Roligt för honom.

Pratade med pappa efteråt också. Och han hade både bra och dåliga nyheter kan man säga. Min farbror Micke, hade blivit opererade i lördags. Han hade fått en vatten cysta av något slag i huvudet. Han märkte det genom sprängande huvudvärk, och hade åkt in till sjukhuset då. Tur det, annars hade det kanske inte gått lika bra som de gjorde nu. Han kom hem i från sjukhuset igår. Det var alltså både de dåliga och goda nyheterna.

Pratade med pappa om lite andra saker och så också. Om nyår, och allt annat i almänhet.

Sitter och gottar mig i chokladpudding och lussebullar nu. Jag hann aldrig vara med och göra dom, för mamma var redan klar när jag kom ner.

Tittar på Charterfeber nu, och sen är det Grey´s Anathomy.

I morgon är det jobb igen =/ 7.30-16. Uscha!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0