Uppdatering 2/12

Hej!

Nu är Bea här. Vi sitter vid varsin dator och kollar lite på tv. Den är på i bakgrunden ;) Hähä.

Vi har för det mesta bara pratat, och även försökt få igång internet på Beas data, det gick som tur var tillslut. Sen har vi inte gjort så mycket mer och kommer inte göra. Vi ska nog bara se på tv och lite så innan vi hoppar i säng. Lär gå upp runt 11, för vi tar bussen 13.15 till stan, och sen hämtar mamma oss 15.30.


Jag är riktig shopping sugen, men det ända jag skulle behöva är just underkläder. Vill köpa en klänning också, även fast jag inte behöver någon ;) Lär ju bli lite shopping i Skövde, så jag borde ju låta bli. Men vi får se ;)


Ska kika lite på Ugly Betty, och sen hämta glass.. Hörs i morgon.


Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0