Thank god it´s friday.

Hej!

Gick upp vid 10.40 och jag var såå trött. Orkade verkligen inte. Men somnade inte förens efter 02.30. Läste en bra bok ;) Men tittade ju på film till kl 01.30.

När jag kom upp så berättade mamma att hennes lönespecifikation hade kommit ut, så bad henne och kolla mig. Självklart fattas det pengar även denna månaden. Jag blir så JÄVLA arg. Fan att de inte kan sluta krångla hela tiden. Jag måste liksom ha heela lönen då jag inte köpt en enda julklapp ännu.
Ringde en massa samtal och fick sitta i en massa köer, och det tog 40 min innan jag fick reda på att ingen kan hjälpa mig. Var tvungen at ringa den högsta chefen, och hon skulle inte vara tillbaka på kontoret förens kl 13, och jag och farfar skulle åka kl 12. Men lämnade ett medelande och hon ringde upp 12.40.
Hon såg vilken dag jag inte fått betalt för och fixade en extra utbetalning. Men frågade om det var okej att vänta tills den 9 januari? OKEJ? Fan heller. Sa att jag behövde pengarna och att det inte är jag som gjort fel.
Hon ringde upp en stund senare och sa att jag får de på utbetalning den 29:e. Tack för det.

Jag och farfar gick runt en timme på Kupolen, dock inte med varandra :P
Jag var in på Gina Tricot för att prova dessa jeansen:



De satt bra ;) Ringde mamma för att fråga om jag fick låna 100 kr och det fick jag. Hade 6 kr på kontot, så då får man ju ut 200 kr. Och sen skulle vi få presentkort på Kupolen av farmor och farfar i julklapp, och jag fick använda mitt idag. Men slog självklart in jeansen så jag får öppna det på julafton ;) Hehe.

Sen gick vi och fikade. Vi tog varsin prinsess bakelse. Hehe.
När vi var klara så körde vi till Biltema för att hälsa på Carin, men hon kom inte ner till butiken förens vi skulle åka, men hann prata lite med henne iaf :P

Och sen åkte vi hem igen. Han dock inte ens vara hemma en timme innan vi skulle skjutsa min lillebror på träning. Fick knappt in trunken i bilen, haha. Men de gick till slut ;)

När vi lämnat av honom så åkte vi hem till Madde för jag skulle hämta en sak och sen åkte vi till Maxi, och sen tillbaka och kollade på träningen.
När den var slut så ringde jag och beställde pizza så hämtade vi de på hemvägen.

Jag fick i mig hela :O Brukar aldrig hända, haha. Mätt blev jag iaf. Kunde knappt röra på mig.
Nu sitter jag och kikar på Göta Kanal 2. Dock gillar jag 1:an bättre men missade den när den var på tv.

I morgon ska jag med in och lämna farfar på tågstationen sen ska jag ner på stan en snabbis, och sen hem igen. Och i morgon kväll ska jag ju hem till Maria :) Kommer bli mys.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0