=/

Hej!

Kom inte i säng förens runt 01.30, så jag var inte lite trött när jag skulle upp vid 8.30 i morse. Ingen höjdare, men upp kom jag. Hann med bussen 9.55 till Borlänge också.
Gick runt och kikade och shoppade lite. Sjukt mycket folk bara. Man kom varken in eller ut ur affärerna, typ.
Vid 12, så gick vi till Mc Donalds, för att jag var hungrig då jag bara åt en celementin till frukost. Sen tog jag bussen till Falun 12.36. Ringde Linn för att höra vad hon gjorde, och hon var på stan så vi tog 13.15 bussen hem till henne.

Vi pratade (försökte iaf), men hennes pojkvän ville också sitta med oss hela tiden, och då blir det svårt att prata. Men lite fick vi sagt iaf, haha.

Vid 16.30 tog jag bussen hem, och sen dess har jag knappt gjort något.

Dagen har varit bra, men tyvär slutade den inte lika bra. En person jag aldrig trodde skulle ljuga för mig, har gjort det. Jag är så jävla besviken. :(
Ingen lust att skriva vidare... Hörs i morgon..

Kommentarer
Postat av: mamyleine

Fan va tråkigt med folk som ljuger för en :-(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0