KEVIN VANN!

Hej!

Nu är Idol och Eftersnacket slut, eller det slutade för typ 30 min sen ;) Haha. Men jag har fått låna SingStar av min bror och hans sambo. De har köpt skivan "Rock ballader". Massa bra låtar.

Satte uppe alldeles för länge igår kväll också. Kom i säng lite innan 00. Och sen hinner man sova i 5,5-6 timmar. Sen upp och jobba. Fick iaf lite glögg och lusselängd när jag kom till jobbet i morse :)
Blev lite sen till första besöket, men det gör inte såå mycket. Dock så skulle jag först gå ut med en hund, och han var nog lite kissnödig, haha. Sen försökte jag få in tanten i duschen, och jag lyckades faktiskt denna gången.
När jag var färdig där så gick jag och bytte om till arbetsbyxor för jag skulle städa hos en gubbe (arbetsbyxorna är så jäkla kalla så jag fryser häcken av mig om jag har dom på mig). På vägen till gubben så halkar jag. Upp och hoppa, sen fortsätta med en fot som gjorde ont. Visade sig att gubben inte ens visste att hemtjänsten skulle komma, och han behövde inte städa.
Hade ca 1 h och 45 min över. Gick då till Hemköp och köpte en sallad + lite melon, och sen tillbaka till "kontoret". Fick då gå till en annan gubbe ist, men det var bara förmiddagsbesök, och de brukar gå fort hos honom.

Blev liiite stressigt innan jag slutade. Behövde sluta 14.50, men var inte hos sista tanten förens 14.50. Men skulle bara följa med henne ner till en fredagsträff i samma hus hon bor i, men hon mådde inge bra så hon la sig och sov igen.

Tog lite över en timme att åka till Valbo. Mamma vågade inte köra så fårt nu när man inte vet om de är halt under snön eller inte.
Gick en sväng inne på Ikea, och sen en sväng på Valbo. Kikade faktiskt lite på Darin, haha. Mest för att se min systers reaktioner. Såg ut som hon var i himmelriket, haha.

Sen tillbaka in på Ikea för att äta mat. Jag äter jämt köttbullar där, och min familj skrattar jämt åt mig :P
Sen åkte vi hem, eller ja till Maxi för att köpa lite gott att äta till Idol, så min bror och hans sambo stannade kvar och tittade med oss.
Kevin var lika grym som vanligt, och jag visste nästan att han skulle vinna. Alice gjorde inte lika bra i från sig. Men rock låten var jäkligt bra!

Bea kommer hit i morgon. Är dock liiite osäker på vilken tid. Jag lär iaf ta bussen 14.15 ner på stan för att ta ut lite pengar. Sen hem till mig för att göra mig i ordning och sen vid 18 ska vi vara hemma hos Madde. Vet dock inte vilken buss vi ska ta, för de går tydligen bara 16.45 och 17.45. Alltså en gång i timmen.
Men får se om jag kan övertala mamma att skjutsa oss ;)

Nu ska jag läsa lite bloggar och försöka att inte sitta uppe till typ 02, haha. Behöver sömnen ;)

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0