Onsdag.

Hej!

Vet inte om jag skrivit innan att min farmor från Skåne egentligen skulle komma upp hit i morgon, då jag har en kusin här i Dalarna vars pappa också bor i Skåne, så det var meningen att farmor skulle åka ner med henne till skåne nu på lördag, men min farmor har blivit lite dålig (bl. a yrsel), så hon kan inte åka i morgon, istället blir det farfar som får åka. Lite svårare att roa honom, haha. Men det ska nog gå bra. Vi har ju en del sport kanaler :P

Idag har jag varit med mamma till Borlänge då vi skulle lämna mormor och morfar på flygplatsen. De har nämnligen åkt till Gran Canaria idag. Bea sitter även på det flyget. Då hon och hennes mamma också ska dit ;)
Jag är inte alls avundsjuk ;)

Har varit och gjort en annan sak idag. Men de kommer bilder på det senare :P

Jag tänkte vara ledig nu när farfar kommer, för på fredag så tänkte jag att han och jag ska ta mammas bil till Kupolen och fixa julklappar. Sen så ska jag och farfar skjutsa min lillebror på hockey träning på fredag. Så lite sysselsatt kommer han ju bli.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0