Party lördag.

Hej!

Vi hade en väldigt lyckad kväll igår. Blev en jäkla massa stress till bussen, men vi hann precis. Fick vänta i en minut, och sen kom bussen. Det var lite svårt att gå, för vi båda hade högklackat, och det var jäkligt halt.

Snygga som fan blev vi iaf ;)
Internet är lite segt, så jag orkar inte sitta och lägga upp bilderna. Ni får helt enkelt lita på mig ;) (Kommer bilder under veckan)

Och som Bea skrev i sin blogg: Det som händer på Vatra, stannar på Vatra!
Btw, så fick jag ett erbjudande när vi klivit av bussen ;) Hahaha, men jag nobbade.

Vi sov till kl 11.30, sen var det dags att ta sig upp. Drack lite vatten och tog en huvudvärkstablett, sen mådde jag lite bättre.
Vi tog bussen 12.20 till stan för att äta bakis mat på McDonalds, sen gick vi runt och kikade lite. Var även in på Maxi och handlade lite mat. Så idag ska vi äta grillad kyckling och potatissallad. Och sen blir det lite frukt när vi ska se på tv.

Tog en liten paus för att skära upp kycklingen och äta då vi var riktigt hungriga. Men nu är vi mätta igen.

Om en timme är det finalen på stjärnor på is, så vi lär nog sitta bänkade framför det.
Lär sminka oss och byta om medans vi tittar på programet för annars kommer det bli så stressigt som igår.

Bea sitter och sms:ar just nu ;) Spännande. Tyvär lär ni nog inte få veta så mycket mer eftersom att det som händer på vatra stannar på vatra ;)
Det ska ia bli skit roligt. Kommer vara 3 Dj´s och 3 dansgolv, så de blir nog lite folk.

Jag ska börja platta mitt hår nu, tror inte det blir nå mer uppdatering idag, för isf kommer vi missa bussen. Och idag har vi bestämt att vi ska vara ute i god tid, med tanke på att man inte kan springa i högklackat när det är halt ute.

Hörs i morgon igen! Hoppas er kväll blir lika rolig som vår ska bli.

Over and out! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0