1a november.

Hej!

Idag gick jag upp 10.40, sen drog vi till Borlänge 11.20 :P
Var in på Stadium och köpte en jacka, så nu lär jag slippa frysa i vinter. Skönt det.
Sen gick vi runt och kollade på lite annat också. Men efter ett tag tröttnade mamma så vi åkte till Dollar Store i stället, och sen vidare till CityGross för att köpa lite mat. Jag köpte 5 par strumpor, varav två är lite tjockare. Tvättmaskinen äter mina strumpor. Alla är nästan borta.

Just nu vänter jag på mat. Vi ska äta plankstek, så min bror och hans sambo kom precis med de två sista plankorna, så nu kan mamma göra klart maten!

Har inte så mycket att skriva. Äterkommer i kväll!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0