20 november.

Hej!

Gick upp 10.40 idag. Det var lite jobbigt, för jag satt på msn till klockan 02.30, hehe. Tänkte logga ut kl. 01, men sen fick jag lite trevligt sällskap.

Hoppade iaf upp ur sängen och in i duschen, då Bea skulle vara här 30 min senare. Jag hann göra mig i ordning iaf. Dock åt jag ingen frukost.

Ringde Sj, för att fråga en sak angående deras billiga biljetter för 25 kr hela januari, men mamma kom hem när jag satt i kö, så hon fick ta över, haha. De sa att biljetterna är slut, och att det är något fel på sidan. Jävla skit liksom.

Fick boka en dyrare biljett i stället. Men men.

Jag och Bea har inte gjort något spec. Jag har lagat mat åt oss, och sen har vi mest bara kikat på tv och så.
15.45 tog hon bussen in till stan för att möta hennes mamma.

Vi har varit vid gravarna för att min kusin Rasmus skulle ha fyllt två år idag. Så vi tände lite ljus.
Sen bad jag mamma ringa vår gamla granne Ebba för att fråga om vi fick komma en stund, och det fick vi :) Kollade på deras katt Loka som jag inte sett på länge. Hon hade blivit stor nu :)

När vi kom hem kom vi på att vi behövde kanin mat, så då fick vi åka till Maxi.

I morgon börjar jag jobba kl. 08, så tar bussen 07.15. Slutar kl 14.
Ska kika klart på "90210" och sen ska jag gå och sova.

Just det, detta ska jag gå på i januari :D



Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0