Back to Dalarna.

Hej!

Gick upp lite efter kl. 10 idag. Åt frukost och gjorde mig sen i ordning. För att kunna packa ner allt och stänga väskorna. Det enda som ska ner nu är datan. Men jag försöker få ner One Tree Hill och Gossip Girl om det nu är så att jag kan kika på det på tåget :) Beror lite på om det kommer sitta någon bredvid mig.

Tåget går 15.28. Och innan dess ska vi hinna äta mat, skjutsa farfar till tandläkaren, och vänta på honom där. Men om han inte är klar till 14.30, så lär vi åka iaf, och då får han ta sig hem på något annat sätt.

Är hemma 22.28. Så då kommer mamma och hämtar mig. Syskonen lär väl nästan ligga och sova när jag kommer hem, eftersom att de ska till skolan i morgon.
Själv får jag vila ut tills på fredag :)

Men ska till Borlänge på torsdag mellan 11.30-13.30, för att få hjälp med att sätta i lite plast smycken i näsan och läppen. Har dock inte bestämt mig för att sätta plast smycke i läppen. Kanske kan ta ut staven på morgonen innan jag ska ta ut visdomstanden, för sen ska jag tillbaka till piercaren efter det för att byta tillbaka till mina titan smycken. Men vi får se. Ska ringa piercaren i morgon igen.

Om jag inte är för trött i kväll, så kommer det en uppdatering!

Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0