Filmer.

Hej!

Blev en hel del kläder som tvättades. Ska tvätta mer i morgon, för nu finns det inget utrymme där jag kan hänga kläderna, haha.

Får vänta tills detta torkat, så kan jag även packa ner det i resväskan på en gång.

Har tittat på två filmer. "The Girl Next Door" och "Bring It On: All Or Nothing". Den första filmen var riktigt hemsk. Jag klarade inte av att titta ibland och jag kände mig gråtfärdig. =/ Den är baserad på en sann historia, och de gör filmen bara hemskare, att sånt verkligen kan förekomma i verkligheten tycker jag är fruktansvärt.
Den andra filmen har jag sett några gånger förut ;) Haha.

Tänkte hoppa i säng nu. Ska läsa lite innan jag somnar ;)

Btw, det finns två filmer som heter "The Girl Next Door" har jag för mig. Den första är i från 2004 och denna i från 2007, och den i från 04 är en romantisk komedi tror jag.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: sag

vem väljer johanna?

2008-11-03 @ 16:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0