Framme i Skåne.

Hej!

Tågresan gick bra, och jag kom fram lite innan 12.30, så farmor var där för att möta mig :)
Vi åkte hem till farmor och farfar, så jag började packa upp. Farfar hade rensat ur en låda där jag kunde lägga lite kläder, och sen fick jag några galgar i garderoben också. Skönt att slippa ha kläderna i resväskan i två veckor.

Gick väldigt fort att åka tåg. På tåget mellan Sala-Norrköping så satt jag och pratade med en kvinna hela vägen. Det var väldigt trevligt :)

Farfar var ju och bowlade så han kom hem runt 14.30. Satt och pratade lite och sen skulle han åka vid 16 igen för han går på matlagningskurs :) Tror han skulle vara hemma om 1,5 timme kanske.

Min yngsta farbror är här. Så vi har ätit mat och nu sitter farmor och Anders som han heter och tittar på någon serie på Tv6.
Själv sitter jag och snyltar på farmor och farfars internet ;)

Just det, jag får sova i farfars rum, och han själv fick flytta ut till stugan. Haha.

Nu ska jag kika bdb och lite bloggar!

"Over and in"

Kommentarer
Postat av: syster

nej? går farfar på matlagningskurs? :DD vad kul! du får hälsa alla där nere :):)

2008-11-05 @ 22:15:16
URL: http://paaulas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0