Fredag.

Hej!

Gick upp vid 7.15 för att ta mina värktabletter, och somnade sen om till klockan 9. För då ringde chefens assistent Janette. Hon hade pratat med chefen angående att jag lämnat ett brev om hur jag ska gå tillväga för att få pengarna som fattades på min lön. Hon sa att jag kunde skriva en ny timrapport och lämna den till chefen så får vi se vad hon kunde göra.
Men sen somnade jag om till 11.30. Så då gick jag upp och ringde lite nya samtal. Bland annat till den gruppen jag jobbade i den 25/10 som jag inte fått betalt för. Sa att jag kommer ner och skriver en ny lapp och lämnar till chefen själv. Men hon faxade iväg den åt mig, så vi får väl hoppas att de kan fixa så jag får pengarna nästa vecka. Kommer iaf inte ställa upp och jobba för den gruppen mer när de inte ens kan lämna min timrapport till chefen, men men.

Efter de blev mamma hungrig så vi åkte hem en snabbis för att höra vad mammas sambo skulle äta, för vi tänkte köpa mat på McDonalds, men han ville inte ha :P
Det går bättre och bättre att äta nu, och jag kan till och med öppna munnen nu, haha. Var jätte svårt i början.

Igår var det bara en vecka kvar tills jag åker till Bea i Skövde. Det ska bli jätte roligt :D Då ska vi festa och lite så. Var ju jätte längesen nu.

Igår körde mammas sambo hem husbilen i från Sthlm (han jobbar där mån-tors), så nu ska den väl funka kan man hoppas. 45.000 kr gick reparationerna på iaf :P Fin summa ;)

Idag så ska jag och mamma ner på stan en sväng. Jag ska köpa ett linne, och kika runt lite.
Sen ska jag med upp till Lugnet för att vara med och stå i kiosken. Tråkigt att bara sitta hemma hela tiden. Och nu när jag inte har speciellt ont i munnen så kan jag ju vara lite social. A-laget spelar då. En gammal klasskompis och granne spelar där.

Sen i kväll är det ju Idol :D

Nu ska jag fortsätta kika på "Summerland".

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0