Fredag natt.

Anonym: Nej, jag har inte fått jobb i varken Skåne eller Dalarna. Om jag fått jobb så hade jag inte velat hålla det hemligt :P
Btw, varför är du anonym? Kan du inte stå för vad du skriver? Tycker bara det är fegt att man inte ens vågar skriva ut sitt namn. Nog om det.

Klockan är snart 02 och jag är fortfarande vaken. Jag borde ju vara trött. Men de kanske kommer när man väl gått och lagt sig. Fast sen har jag ju druckit cola också. Jag lär mig aldrig att man inte ska dricka de innan man ska sova, hähä.

Ska inte göra någonting i morgon. Så kan sova länge. Kommer gå och oroa mig hela helgen inför måndag. Ska ju ta bort min visdomstand då :( Uscha. Tur att jag får mycket smärtlindring och lugnande.
Smärtan efteråt är också lite skrämmande. Kommer säkert ha skit ont. Men det är bättre att ta ut den medans de är gratis, för sen kostar det väl runt 3500 kr.
Tror jag ska ringa och försöka få mig en undersökning också, eftersom att jag fyller 20 om 3 månader, så kan det vara bra att ha kollat dom innan jag fyller. Så de blir gratis.

Just det, det var ju Idol idag. Blev jäkligt lättnad när Robin B fick gå och sätta sig igen. Chansade redan innan på att Anna eller Johan skulle åka. Anna håller inte måttet längre, och det har Johan egentligen aldrig gjort. Men nu hoppas vi på att han åker nästa vecka istället.

Kevin är som vanligt helt underbar, hehe. Sån jäkla röst. Jag höll nästan på att börja gråta när han sjöng till sin flickvän. Hähä.

Nej, nu lär jag hoppa i säng!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0