Fredag?

Hej!

Idag gick jag upp kl. 11.15, så då var jag utvilad, haha. Åt frukost och satt sen och pratade med farmor och farfar. Kom på att jag skulle tvätta så gick och tog på mig lite kläder, och sen ut med tvätten.

Sen hade vi tråkigt en stund och bestämde oss för att åka till Bo Ohlsson och gå runt en sväng. Jag köpte lite godis, eller det var meningen att jag skulle köpa dom, men farmor lät farfar betala. Haha.

Sen åkte vi hem och fikade lite. Har kollat på Ugly Betty också. Och ätit mat. Jästa pannkakor blev det, för de sa jag att jag ville ha innan jag kom hit ;)
Mätta blev vi allihopa, så nu orkar man knappt röra sig.

Men jag ska strax packa ner datan, eftersom att jag ska hem till pappa idag. Men skriver mer i kväll!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0