Friday.

Hej!

I morse när alarmet ringde så hade jag glömt bort att jag skulle jobba. Inte roligt. Man blev inte så taggad över att gå upp, hehe.
Kom iaf upp vid 6.30, och gick till bussen 7.10. Sen var jag på jobbet 7.45. Satte in maten i frysen, hämtade nyckel, kollade insats schemat och gick och bytte om.
Hade bara några lätta besök idag. Var alldeles för lugnt. Men var på åhlens och köpte strumpor, och sen lite senare var jag inne på Hemköp en sväng, haha.

Kom iaf från jobbet kl. 14, så då gick jag på stan och kikade lite. Vi har tydligen fått en ny butik som heter "Ikon". Samma lokal som JC låg i förut. Jag vågade inte gå in dit, för de var typ inge folk förutom personalen där, haha.

Tog bussen hem 14.45. Och har inte gjort så mycket sen dess. Mest suttit vid datan.

Mammas sambo var iväg och köpte mat i från mc donalds åt mig och lillebror innan. Hehe.

Tittar på färjan just nu. Eller jag lyssnar mest.
Är ju Idol snart :D Och det ska jag inte missa.

Hähä, jag har en "hemlighet" ;)

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan 'hemligheten' vara att du fått jobb i Skåne kanske?

2008-11-22 @ 01:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0