Fullt upp.

Hej!

Maten var väldigt god faktiskt. Så vi blev väldigt mätta allihopa.

Efter ett tag så åket vi in på Netto, så vi kikade runt där en stund. Jag hittade hårklämmor och en rese hårfön. Sen åkte vi hem till min farbror Anders, så vi fikade lite och pratade. Sen mådde farfar inge bra så vi åkte hem igen.

Satt framför datan en stund och sen tittade jag på Färjan.
Har sen slö tittat på Cityakuten och chattat lite på msn. Och spelat harpan, haha.

I morgon ska jag med när farfar ska till tandläkaren, så jag ska sitta i väntrummet tills han är klar, och sen ska vi åka till pansionärsföreningen för farmor är där och hjälper till.

På onsdag ska jag med när de ska bowla, eftersom att de gör det varje onsdag, och på torsdag ska vi åka till Köpenhamn.
Sen på fredag ska vi börja göra i ordning maten inför lördag, för då kommer släkten och äter mat ^^

Fullt upp med andra ord, men det är väl så man ska ha det.

Ska gå och dricka sen lägga mig i sängen och kika på film :)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0