Grey´s.

Hej!

Jag och farmor har precis tittat på Bonde söker fru. Inte sett något avsnitt utav denna säsongen förut.
Pratade även med pappa i telefonen för en stund sen. Vi ska åka hem till dom i morgon, och pappa frågade om jag ville sova över. Så de sa jag att jag ville. Pappa jobbar natt så han åker till jobbet runt 21, och Camilla (hans fru), skulle komma hem strax efter 21, så får passa lillebror en stund :) Och busa lite med katterna.
Pappa har trådlöst bredband, så tar självklart med mig datan så jag inte behöver gå och lägga mig kl. 22. Haha.

Sen ska pappa skjutsa mig till "Kupan" på fredag, då jag ska vara där med farmor. Hon brukar vara där och hjälpa till :)

Farfar hade fått laga kyckling idag. Alla män hade varit som gamar, så all mat blev uppäten. Haha.

Nu ska jag kika på Grey´s Anathomy.
Uppdaterar i från pappa i morgon kväll :)

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: christina Stam

Nu är det kvinnan från tåget som är in! Trevlig blogg du har!Hoppas du får det riktigt kul. Jag har nyss morgonfikat. Petronella är på skolan och jag skall snart ta mig ner på "byen". Vädret är ju hyffsat. Petronellas blogg heter tandfe.blogg.se

Vi hörs säkert! Det var jättekul att ha dig som ressällskap!

2008-11-06 @ 08:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0