Home again.

Hej!

Nu är jag hemma i kalla Dalarna igen. Uscha. Tåg resan har gått bra och fort. På första tåget så kikade jag på lite serier, på andra tåget läste jag och på det tredje så spelade jag harpan ;) Haha.

Har dock inte ätit mat sen 12.30, men jag brukar tappa matlusten när jag åker tåg. Lär väl vara skit hungrig när jag vaknar i morgon i stället, haha.
Då blir det att duscha, tvätta kläder och sen vet jag inte. Ta det lungt iaf. Eler just det, ska ringa piercaren och fråga om jag kan få komma i morgon eftermiddag så jag slipper åka buss på torsdag. Får hoppas han har tid i morgon ist.

Har blivit medlem i Sj Prio, så i Januari kan jag resa vart jag vill i Sverige för 25 kr :D Ska be mamma hjälpa mig att boka i morgon, hehe. Någon som vill ha besök? ;) Haha.
Nje, kanske tar mig en lång semester eller något. Vad vet jag!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

En lång semester?

Det är ju inte precis så att du gör några jobbiga saker på dagarna..

2008-11-19 @ 12:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0