Idol.

Hej!

Har precis kikat på Idol. Äntligen åkte Tönt-Lars. Fyfan vad härligt.
Alla utom Lars då var grymt duktiga.

Det gick bra att vara med farmor på Kupan. Kom dit runt 14, och åkte hem 16.40. Jag hittade ett par skor och en väska :) 10 kr styck.

När vi kom hem så hade farfar fixat taco, så det var nästan bara att sätta sig framför bordet och äta.

Sen dess har vi bara tittat på tv. Idol och lite annat.

Jag har även provat lite kläder inför i morgon. Tror att det blir mina fin byxor + en lila topp. Men jag kanske hinner ändra mig. Har lagt ner en kjol + leggins i fall jag vill byta om till kvällen. Fin byxorna sitter lite tajt, så vi får väl se om jag kanske tar en klänning i stället. Och har fin byxorna på mig lördag nästa vecka i stället. Jag har beslutsångets. Men jag vet att jag kommer tycka att det är bekvämare med klänning.

Ska strax hoppa i säng. För jag ska upp kl. 09, så tänkte läsa lite före och packa lite kläder inför i morgon :)
Ska packa ner datan också såklart.

Kommer nog en uppdatering på söndag förmiddag. Tror det blir att hoppa i säng efter vi kommit hem i morgon kväll.



Junior tyckte att det var väldigt spännande när jag satt framför datan i går kväll. Han lekte med alla sladdar.



Dumle och Junior låg och myste i förmiddags :)



Efter lite bus blir man trött och somnar.

Nej, nu ska jag packa ihop lite och sen lägga mig och läsa.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0