Ingen rubrik.

Anonym om Lördag.:

Tja, delar av den där tråden tuggade jag av och spottade ut, haha. Resterande tror jag att jag svalde någongång, typ.. ;)

Svar: Jag har också börjat tugga av trådarna, de blir så mjuka så de är ju inte direkt någon match. Dock har tungan petat lite för mycket på trådarna så jag fick ont :P Men vill bara att de ska försvinna så jag kan äta normalt.


Har precis lyssnat på tv. Haha. Jag orkade inte titta hela tiden, så jag lyssnade på "Sanningens ögonblick". Före det tittade jag på Parlamentet. Björn Gustaffson är alltid lika rolig, även Johan Glans, haha.

Strax tänkte jag kika på de två kvar varande avsnitten av Andra Avenyn på internet.

När Bea kom hem så bokade hon tågbiljett tillbaka till Skövde, så vi åker på samma tåg. Fast vi sitter inte bredvid varandra, men de är nog bara att byta med någon.
Så nu kanske jag slipper tappa bort mig på centralsationen i Sthlm, haha. Hittar ingenstans.

I morgon ska jag ju ha sovmorgon. Måste dock vara uppe till lillebror kommer hem i från skolan, så han inte undrar vart jag tagit vägen.

Helvete, jag har glömt att ge kaninerna mat :P Och jag går inte ut själv nu när det är så här mörkt. Men de fick mat av mig när jag kom i från jobbet, så de får klara sig till i morgon.
Tror inte syrran har någon lust att följa med mig ut, haha.

Nej, nu ska jag se AA!

Over and out!

Kommentarer
Postat av: ellan

haha, det var jag som skrev den där kommentaren!! glömde tydligen skriva i vem jag var.. ;)

2008-12-01 @ 15:19:58
URL: http://ellinorheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0