Jag lever.

Hej!

Tänkte bara säga att jag lever. Men jag har ont. Tog en imubetin kl. 11.35, och ska snart tjuv starta med att ta en till.

Kom hem kl. 13, och var där kl. 8.15. Men va tvungen att ligga kvar tre timmer efter de tagit bort tanden. För att jag skulle träffa tandläkaren och så.

Jag minns nästan ingenting. Fick lugnande, och det hjälpte på en gång. Sen efter de är jag totalt borta. Har inget minne utav att de varit i min mun och grävt. Sköterskan sa att jag  somnade ett tag.
Har även sagt lite andra saker jag inte visste, men som hon har berättat.

Vet inte om det blir någon uppdatering i kväll. Ska försöka komma i säng så tidigt som möjligt i stället!
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0